INVITATIE DE PARTICIPARE-ACHIZITIE DIRECTA-REABILITARE TERMICA SI EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRII PUBLICE -CLADIRE PRIMARIA PLOSCOS
INVITATIE DE PARTICIPARE – ACHIZITIE DIRECTA
Achizitie Executie lucrari pentru proiectul: “REABILITARE TERMICĂ ŞI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ A CLĂDIRII PUBLICE, CLĂDIRE PRIMARIA PLOSCOS, COMUNA PLOSCOS, JUDETUL CLUJ”
In temeiul prevederilor art.7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, COMUNA PLOSCOS cu sediul în localitatea Ploscos str. Principala nr. 50, jud. Cluj, email: ploscos.primaria@yahoo.com în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de ofertă pentru contractul avand ca obiect: Executie lucrari pentru proiectul: “REABILITARE TERMICĂ ŞI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ A CLĂDIRII PUBLICE, CLĂDIRE PRIMARIA PLOSCOS, COMUNA PLOSCOS, JUDETUL CLUJ”
Modalitatea de atribuire: achiziție directă
Sursa de finantare: PNRR si Bugetul local
Detalii anunt
Tip anunt: Achizitie directa – online prin intermediul SICAP
Tip contract: executie lucrari
Denumire achizitie: Executie lucrari pentru “REABILITARE TERMICĂ ŞI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ A CLĂDIRII PUBLICE, CLĂDIRE PRIMARIA PLOSCOS, COMUNA PLOSCOS, JUDETUL CLUJ”
Cod CPV: Principal: 45321000-3 – Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45330000-9 – Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45310000-3 – Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Descrierea contractului:
Executie lucrari pentru “REABILITARE TERMICĂ ŞI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ A CLĂDIRII PUBLICE, CLĂDIRE PRIMARIA PLOSCOS, COMUNA PLOSCOS, JUDETUL CLUJ”
Valoarea estimata: 504.044,00 lei fara TVA
Conditii de participare:
Oferta prezentata de ofertant va respecta in totalitate cerintele prevazute in Caietul de sarcini al achizitiei si Listele de cantitati de lucrari din documentatia tehnica.
Oferta va fi intocmita astfel incat sa se poata verifica corespondenta cu specificatiile din caietul de sarcini, Listele de cantitati de lucrari si va fi exprimata in lei fara TVA cu maxim 2 zecimale.
Oferta prezentata va contine urmatoarele:
- Formularul de oferta (conform Formular nr. 5 din sectiunea Formulare , inclusiv Anexa la Formularul de oferta ), insotit de Listele de cantitati de lucrari si extrasele de resurse, cu preturi ( devize oferta ) .
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in nici una dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.- se va prezenta de toti asociatii si/sau subcontractantii daca este cazul, nu mai vechi de 30 de zile.
- Certificat constatator emis de ONRC privind beneficiarul real ,nu mai vechi de 30 de zile.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 59 si art 60 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice (conform Formular nr. 1 din sectiunea Formulare)- se va prezenta de toti asociatii si/sau subcontractantii daca este cazul.
- Împuternicire privind autorizarea semnării ofertei ( conform Formular nr.2 din Sectiunea Formulare ) – daca este cazul
- Acord de asociere ( conform Formular nr.3 din Sectiunea Formulare ) – daca este cazul
- Acord de subcontractare ( conform Formular nr. 4 din sectiunea Formulare )- daca este cazul
- Consimtamant pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ( conform Formular nr. 9 din sectiunea Formulare )- se va prezenta de toti asociatii si/sau subcontractantii daca este cazul.
- Declaratie privind respectarea legislatiei privind conditiile de mediu, social si cu privire la relatiile de munca (conform Formular nr. 6 din sectiunea Formulare)- se va prezenta de toti asociatii si/sau subcontractantii daca este cazul.
Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau pe site-ul http://www.inspectmun.ro/legislatie/legislatie.html.
Informatii privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national i se refera la conditiile de mediu, se pot obtine de la Agentia Nationala pentru Protectia Mediului sau de pe site-ul: http://www.anpm.ro/web/guest/legislatie.
- Declarație privind termenul de garantie acordat lucrarilor executate.
- Declaratie privind insusirea cerintelor tehnice si de calitate din proiectul tehnic. (conform Formular nr. 7 )
- Declaratie privind respectarea principiului DNSH („Do no significant harm” – „A nu aduce prejudicii asupra mediului”) . (se va completa Formularul nr.11 din sectiunea Formulare).
- Graficul general de realizare a investitiei ( fara valori ) , (conform Formular nr. 10 din sectiunea Formulare) care va cuprinde in ordinea si succesiunea logica de executie, lucrarile care urmeaza a fi realizate. Graficul de executie va fi intocmit pe faze de lucrari, luni de executie. Durata de executie solicitata de autoritatea contractanta este de max. 24 luni.
- Personalul disponibil si propus pentru executarea contractului. Ofertantul va prezenta in cadrul propunerii tehnice un tabel (model propriu al ofertantului) cu personalul de specialitate si de executie propus (specialistii – experti cheie ) si rolul acestora in indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta pentru specialistii atestati/autorizati si pentru expertii cheie propusi:
– diplome de studii sau dupa caz certificate de atestare/calificare sau autorizatii eliberate de Autoritatile competente valabile la data prezentarii.
– extras revisal/contract individual de munca/contract de colaborare
– Pentru personalul nominalizat care nu este angajat al ofertantului, se vor prezenta declaratii de disponibilitate.
- Pentru demonstrarea capacitatii pentru executarea lucrarilor de instalatii electrice, ofertantii vor prezenta atestat ANRE de tip minim Be, conform Ordinului ANRE 134 din 15.12.2021.
Oferta se va prezenta in original, la sediul primariei Comunei Ploscos, intr-un singur exemplar, cu mentiunea Oferta pentru Executie lucrari pentru “REABILITARE TERMICĂ ŞI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ A CLĂDIRII PUBLICE, CLĂDIRE PRIMARIA PLOSCOS, COMUNA PLOSCOS, JUDETUL CLUJ”
Documentatia de atribuire:
Operatorii economici interesati pot ridica proiectul tehnic, caietul de sarcini al achizitiei si formularele, pe suport electronic, de la sediul autoritatii contractante, situat in localitatea Ploscos, strada Principala, nr. 50, jud. Cluj sau pe email la adresa ploscos.primaria@yahoo.com.
Durata de executie a contractului: 24 luni de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor.
Lucrarile se vor executa in baza documentatiei tehnice verificate de verificatori de proiect atestati si vor fi finalizate cel tarziu pina la 31.03.2026.
Criterii de adjudecare: pretul cel mai scazut
Termenul de valabilitate al ofertei: minim 30 zile de la data depunerii.
Termenul limita de depunere al ofertelor: 16.02.2024 ora 12.00 la sediul autoritatii contractante.
Autoritatea contractanta va achizitiona lucrarea din catalogul electronic de la operatorul economic care oferteaza pretul cel mai scazut si a carui oferta este conforma cu cerintele documentatiei de atribuire.
Ofertantul care s-a clasat pe locul I dupa finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, va fi invitat sa publice oferta in catalogul electronic din SEAP
Autoritatea contractanta are deplina libertate in a selecta oferta castigatoare in functie de cerintele din documentatia de atribuire. Locul si termenul de solicitare a clarificarilor: solicitarile de clarificari se transmit prin email: ploscos.primaria@yahoo.com pina la termenul limita de depunere a ofertelor.
Nu se accepta oferte depuse/transmise dupa data limita de depunere oferte.
Nu se accepta oferte alternative
ÎNTOCMIT,
Responsabil achizitii publice,
……………….
APROBAT PRIMAR
TRUTA AUREL